Nike
Kobe 6
Kobe futbola iedvesmotā basketbola zema profila apavu pilnveidošana.

Brīnišķīga iespēja
2010. gads bija lielisks gads Kobem Braientam, jo viņš vadīja Losandželosas Lakers komandu uz slaveno uzvaru pār ilggadējiem sāncenšiem Boston Celtics, palīdzot komandai izcīnīt 16. NBA čempionāta titulu, vienlaikus iegūstot savu 5. titulu. Par savu uzvaru Kobe tika apbalvots ar fināla MVP balvu, bet, iespējams, vēl nozīmīgāk ir tas, ka viņš un viņa Lakers komandas biedri ieguva iespēju izcīnīt retu trīs uzvaru sēriju. Ja viņiem tas izdotos, viņi sasniegtu kaut ko patiesi īpašu, un Kobe bija īpaši apņēmības pilns to izdarīt, jo tas ļautu viņam līdzināties savam varonim un mentoriem Maiklam Džordanam, divas reizes izcīnot trīs titulus pēc kārtas. Lai palīdzētu šajā mēģinājumā, Nike un Kobe izveidoja jaunas basketbola apavas, kas pazīstamas kā Zoom Kobe 6. Tajā laikā šīs elegantas firmas apavas bija vienas no labākajām sporta apavām, kādas jebkad bija redzētas šajā sporta veidā, un, kas ir visai ievērojams, tās tādas paliek arī vairāk nekā desmit gadus vēlāk.
Fantastisks sākums
2010.–2011. gada NBA sezonas sākumā Kobe joprojām izmantoja savas piektās firmas kurpes. Tās bija otrās viņa revolucionārās zemas basketbola kurpes, kas apstiprināja viņa lēmuma pareizību iet pret straumi un neizvēlēties augstas kurpes, jo to apbrīnojams ātruma, veiklības un viegluma apvienojums palīdzēja viņam sasniegt spēcīgu sezonas sākumu. Lakers uzvarēja pirmajās 8 spēlēs, un vienā mačā pret Sacramento Kings Kobe guva retu triple-double, gūstot 30 punktus, kā arī veicot 10 atlēcienus un 12 piespēles. Tad, 9. spēlē, viņš guva 34 punktus, pārsniedzot 26 000 karjeras punktus jaunākā vecumā nekā jebkurš cits NBA vēsturē tobrīd. Tas lika komentētājiem izteikt pieņēmumu, ka Kobe ir "automātisks slavas zāles dalībnieks" Lakers nākamajā spēlē pret Phoenix Suns.
Dizaina pilnveidošana
Kamēr Lakers turpināja uzvarēt līdz gada beigām, leģendārais Nike dizaineris Ēriks Avars bija aizņemts ar Kobe 6 pēdējo pieskārienu veikšanu. Avar jau bija izstrādājis pirmos divus revolucionāros zemos apavus šajā sērijā, kas bija atstājuši milzīgu ietekmi uz NBA, pārliecinot daudzus spēlētājus nomainīt savus augstos apavus pret vieglākiem, un viņš nolēma palikt pie tagad populārā stila savam trešajam Kobe modelim, izmantojot tā priekšgājējus kā paraugu. Faktiski daudzi uzskata, ka šis ir Avar pirmās Kobe sporta apavu sērijas kulminācija un apavi, kas līdz tam brīdim pilnveidoja zema profila basketbola apavu dizainu.
Kobe līnijas attīstība
Daudzos aspektos Zoom Kobe 6 bija līdzīgs diviem iepriekšējiem modeļiem. Tam bija apaļa Zoom Air vienība zem pēdas priekšējās daļas un lielāka Zoom gaisa kamera zem papēža, ar porainu Phylon putuplastu starp tām un oglekļa šķiedras kātiņu vidējās zoles centrā. Tas viss kopā nodrošināja augstu triecienu aizsardzību, reaģētspēju un komfortu, nepieliekot pārāk daudz apjoma. Viegli, izturīgi Flywire kabeļi atbalstīja augšdaļu, plata ārējā zole novērsa pēdas sānslīdēšanu, un izturīgais papēža stiprinājums, kas bija galvenais zemprofila basketbola apavu panākumu faktors, nodrošināja lielisku fiksāciju, ļaujot valkātājam pārliecinoši veikt asus pagriezienus, neuztraucoties par traumām — kas bija daudzu NBA spēlētāju bažas, kad tika laisti klajā pirmie Kobe zemprofila apavi. Kobe 6 papēža daļa tika vēl vairāk optimizēta, mainot tās formu, kas kāju noturēja stingrāk nekā jebkad agrāk, un tās sānos tika izgriezti posmi, lai vēl vairāk samazinātu svaru, tādējādi atvieglojot vēl ātrāku kustību laukumā.
Rāpuļu pieskāriens
Papildus tam šīs sporta kurpes bija aprīkotas ar jaunām funkcijām, kas tās atšķīra no iepriekšējām. Visredzamākā no tām bija čūskveidīgās zvīņas, kas izkliedētas pa virsu. Papildus tam, ka tās piešķīra apaviem izteiksmīgu reptilisko izskatu, kas godināja Kobe alter ego Black Mamba, tām bija arī svarīga funkcionāla nozīme, jo to poliuretāna konstrukcija aizsargāja virsu no bojājumiem. Virsa bija izgatavota no ultraplānas tīkliņauduma, tā bija elpojoša, viegla un elastīga, nodrošinot ērtu piegulumu ap kāju, taču tādēļ tā bija arī diezgan trausla. Bez zvīņām vai „salām” tā būtu viegli bojājusies, un visiem apaviem būtu bijis nepieciešams pārstrādāt dizainu. Tā kā tas ir, Avar izdomātais risinājums piešķīra virsai struktūru, padarot to ļoti izturīgu un vienlaikus estētiski pievilcīgu, un tās unikālais izskats pievērsa Kobe 6 lielāku uzmanību arī kā dzīvesstila apaviem.
Specializēta zole
Zvīņas nebija vienīgā inovācija, kas Kobe 6 pacēla virs tā priekštečiem. Tāpat kā iepriekšējos dizainos, arī šajā radīšanas procesā piedalījās pats Kobe, un viņa idejas ietekmēja galīgo produktu. Šoreiz viņš lūdza Avar izgatavot apavu, kas pielāgotos viņa pēdai, un rezultātā tika radīta jauna zole no divslāņu atmiņas putām. Sākumā šī polsterētā zole bija nedaudz cieta, taču tā mainīja formu, pielāgojoties valkātāja pēdas specifiskajiem izmēriem, lai katru reizi, kad to uzvilka, tā kļūtu arvien ērtāka. Tādējādi, kad apavi bija ielaisti, tie tik labi pielāgojās, ka likās kā pēdas pagarinājums. Turklāt tīkla mēle bija ļoti elpojoša, un tās šūnu polsterējums palīdzēja mazināt spiedienu, kas radās, kad auklas tika stingri savilktas, ļaujot valkātājam iegūt drošu piegāji, bez nevēlamas sāpes vai diskomforta.
Izaicinošs debija
Šī iespaidīgā funkciju kombinācija nodrošināja, ka Nike Zoom Kobe 6 varēja pārspēt citas tolaik pieejamās basketbola apavu modeļus, kad tās pirmo reizi tika laistas tirgū 2010. gada beigās. Līdz tam brīdim Lakers bija aizvadījuši gandrīz 30 spēles sezonā un bija labi ceļā uz vēl vienu dalību izslēgšanas spēlēs. Viņi bija Pacific Division līderi, ievērojami apsteidzot otrajā vietā esošo Phoenix Suns, un ar rezultātu 21-8 ieņēma 3. vietu Western Conference kopvērtējumā, bet drīz saskārās ar jaunu parādību NBA: Miami Heat’s Big Three. Šo baiso trio veidoja talantīgais LeBron James, aizraujošais All-Star Dwyane Wade un neatlaidīgais dubultā dubultā eksperts Chris Bosh; trīs spēlētāji, kuri bija savu klubu labākie punktu guvēji kopš katrs no viņiem tika izvēlēts 2003. gadā, ko daudzi uzskata par vienu no vislabākajiem draftu izvēles gadiem. Sastopoties ar grupu, kuru Džeimss vēlāk nosauca par "The Heatles" (no angļu valodas "The Beatles" un "Heat"), jo tā spēja piesaistīt milzīgu skatītāju pūli pat izbraukumos, tāpat kā to darīja Beatles, Kobijs un Lakers cīnījās sīvi, bet galu galā zaudēja ar 96-80, Džeimsam 2010. gada Ziemassvētkos Staples Center gūstot triple-double. Neskatoties uz rezultātu, Kobe fani varēja pirmo reizi redzēt viņa sestās firmas kurpes ar pievilcīgu dizainu, kuru spilgti zaļā ārējā daļa bija iedvesmota no zaļās mambas čūskas. Tās arī atsaucās uz spēlētāja nelokāmo Mamba Mentality un apņēmīgo spēles stilu, bet, pateicoties to izlaišanai svētku sezonā, krāsu kombinācija kļuva pazīstama kā Grinch, pēc ciniskā, Ziemassvētkus ienīdošā Dr. Seuss tēla.
Aizraujoši estētiskie detaļas
Kad Kobe 6 pirmo reizi parādījās, tas guva tūlītēju panākumu. Grinch, kas izskatījās atšķirīgi no citiem tā laika basketbola apaviem, bija tik populārs, ka to bija grūti iegādāties, un daudzi šī dizaina fani bija spiesti izvēlēties citu krāsu variantu, Black Del Sol. Ar savu gludo melno virsu un spilgti dzeltenajiem akcentiem arī šīs kurpes guva lielus panākumus, taču tās nekad nesasniedza tādu popularitāti kā Grinch, kas ir viena no visvairāk atpazīstamajām un pieprasītākajām Kobe sporta kurpēm. Papildus šīm valdzinošajām krāsu kombinācijām Kobe 6 bija vairākas estētiskas detaļas, kas tām palīdzēja iegūt daudz jaunu cienītāju. Kobe uzreiz atpazīstamais „The Sheath” logotips saglabāja savu vietu uz mēles un zoles, bet viņa paraksts tika pārcelts uz papēža vidu, un ārējās zoles protektora raksts tika pārveidots, lai iegūtu zvīņveida izskatu, kas saskanēja ar čūskas motīvu augšdaļā un vienlaikus nodrošināja izcilu daudzvirzienu saķeri. Visbeidzot, sānu vidējā zolē tika iegravēta smalka Kobe Code līnija, kuras Braila raksta burti veido vārdus „Black Mamba”.
Rekordu laušana
Pēc grūtā pirmā mača pret Miami Heat, Nike Kobe 6 uzplauka, kad Lakers cīnījās par vēl vienu NBA titulu. Kobe pats turpināja rādīt izcilus sniegumus, laužot rekordus. Pirmkārt, viņš kļuva par jaunāko spēlētāju, kurš NBA sasniedza 27 000 punktus, pēc tam, kad guva 41 punktu mājas spēlē pret Boston Celtics. Jau nākamajā dienā viņš guva 32 punktus pagarinājumā pret Houston Rockets, pievienojoties elites spēlētāju grupai, kuri guvuši vismaz 25 000 punktus, 5000 atlēcienus un 5000 piespēles. Citi vārdi šajā sarakstā ir Lakers leģendas Jerry West un Kareem Abdul-Jabar, kā arī vislielākais no visiem — Michael Jordan.
Neaizmirstama All-Star spēle
Pateicoties šādiem sniegumiem, Kobe Braients tika nosaukts par All-Star jau 13. gadu pēc kārtas. Parādot savu nemainīgo popularitāti, viņš saņēma visvairāk balsu – 2,3 miljonus, un 2011. gada 20. februārī ieradās uz ikgadējo izstādes spēli jaunās Kobe 6 krāsās, kuru bagātīgais sarkanais, melnais un baltais dizains atgādināja Rietumu konferences komandas krāsas. Spēlējot savā mājas stadionā, Kobe bija labākais punktu guvējs ar 37 punktiem, kā arī abu komandu labākais atlēkušo bumbu savācējs ar 14 atlēkušajām bumbiņām, palīdzot Rietumu komandai izcīnīt uzvaru ar 148:143. Pārspējot citus šīs ēras lieliskos spēlētājus, tostarp Kevin Durant (34) un LeBron James (29), Kobe ieguva savu ceturto All-Star MVP balvu, kļūstot par otro cilvēku vēsturē, kurš ir uzvarējis tik daudz reižu pēc augsto rezultātu sasniegušā Hall of Fame locekļa Bob Pettit. Neviens cits spēlētājs vēl nav pievienojies viņiem ar šādu skaitli.
Tuvojoties trešajam titulam
Kobe turpināja gūt punktus arī pārējā regulārās sezonas laikā, un 2011. gada martā viņš ieguva Rietumu konferences mēneša labākā spēlētāja balvu ar vidējo punktu skaitu 25,8, kas ļāva Lakers komandai zaudēt tikai vienu spēli (pret Miami Heat) visā mēnesī. Sezonas beigās viņš bija guvis 2078 punktus, ierindojoties punktu tabulas trešajā vietā aiz Lebrona Džeimsa (2111) un Kevina Duranta (2161). Tikmēr Lakers bija spērusi soli pretī trešajam čempionu titulam, ieņemot pirmo vietu Pacific Division un dalot otro vietu Rietumu konferencē ar rezultātu 57-25 kopā ar Dallas Mavericks un aiz San Antonio Spurs (61-21). Papildus trešajai vietai rezultatīvāko spēlētāju sarakstā, viņa iespaidīgais izmantošanas procents (35,1 %) nodrošināja viņam līgas līderpozīciju šajā statistikā, kas parāda, cik daudz komandas spēlēs viņš bija iesaistījies savā laukumā pavadītajā laikā, tādējādi uzsverot, cik svarīgs Kobe bija Lakers komandai kopumā. Pirmās kārtas izslēgšanas spēlēs viņi tikās ar New Orleans Hornets, kuras bīstamais saspēles vadītājs Chris Paul strauji kļuva par vienu no labākajiem spēlētājiem līgā. Pēc pirmām 4 spēlēm komandas bija neizšķirti 2-2, Kobe bija labākais punktu guvējs 1. un 3. spēlē, bet Lakers izcīnīja pārliecinošu uzvaru 5. spēlē, un Kobe 24 punkti nodrošināja 4-2 sērijas uzvaru, ļaujot viņam sasniegt abu komandu augstāko punktu skaitu – 135.
Mavericks pret Lakers
Playoff 2. kārtā Lakers sastapās ar Dallas Mavericks, komandu, kuru viņi bija divreiz uzvarējuši savā neticamajā spēļu sērijā tikai divus mēnešus iepriekš. 1. spēles sākumā komentētāji runāja par Kobe’s “ievērojamo gadu”, norādot, ka “viņš varētu pretendēt uz MVP titulu”, un slavēja viņa izcilos rādītājus, “neticamo līmeni” spēlē, “drosmi” un „apņēmību vadīt”, kā arī viņa „vēlmi uzvarēt”, kas „atšķir viņu” no citiem spēlētājiem. Lakers zvaigzne, kas spēlēja ar Kobe 6 Black Del Sol, sāka labi, 1. spēlē gūstot 36 punktus, bet viņa komanda zaudēja, pēc tam, kad no trešā ceturkšņa beigām atdeva 7 punktu pārsvaru un zaudēja ar vienu metienu. Viņu galvenais mocītājs bija augumā izcilais vācietis Dirks Novickis, kuru daudzi uzskata par labāko basketbolistu, kas jebkad nācis no Eiropas. Ar savu 2,13 metru garumu viņš bija vienkārši pārāk spēcīgs Lakers aizsardzībai, un visā sērijā turpināja izmantot savu augumu, lai gūtu punktus pār viņu galvām. Neskatoties uz Kobe centieniem, Nowitzki un viņa komandas biedri izrādījās pārāk spēcīgi, un Lakers zaudēja nākamās divas spēles, tādējādi saskaroties ar iespēju tikt izslēgtiem no turnīra. Ceturtajā spēlē, kurā Kobe valkāja citu versiju savām sestajām firmas sporta kurpēm, kas pazīstamas kā Lightbulb (spuldzīte) to spilgti dzeltenā augšdaļas dēļ, Novickis spēlēja salīdzinoši klusi, gūstot tikai 17 punktus. Tomēr šoreiz Lakers izjauca Maverick rezerves, jo īpaši tālsitienu eksperts Jason Terry, kurš atkārtoti guva trīspunktu metienus, ko komentētāji aprakstīja kā „absurdu” sniegumu. Nowitzki noslēdza sēriju kā labākais punktu guvējs ar 101 punktu, apsteidzot Kobe ar 93 punktiem, pirms kļuva par kopvērtējuma līderi izslēgšanas spēlēs, kad Dallas Mavericks uzvarēja Miami Heat NBA finālā, sakaujot Lielo trīsnieku.
Eras beigas
Zaudējums pret galīgajiem čempioniem bija niecīga mierinājums Lakers, jo viņu mēģinājums izcīnīt otro trīskārtējo titulu beidzās ar pēkšņu zaudējumu pret Mavericks. Šis vilšinošais brīdis iezīmēja ēras beigas, un Filu Džeksons, kurš savas karjeras laikā bija palīdzējis Lakers izcīnīt 5 NBA titulus, pameta komandu. Turpmākajos gados komanda cīnījās, lai sasniegtu tādu pašu līmeni, kāds bija bijis viņa vadībā. Kobe firmas līnijai tas bija arī pārmaiņu laiks; lai gan daudzi vēlākie Kobe modeļi bija zemu augsti, 6. modelis bija pēdējais, kas saglabāja vispārējo dizainu, kas bija sācies ar Avar ikonisko Kobe 4. Pat tā tiešais pēctecis, Kobe 7, mainīja dažas no apavu visraksturīgākajām iezīmēm un tehnoloģijām.
Prelude Pack
Kobe firmas līnijai mainoties un attīstoties, Kobe 6 palika viens no mīlētākajiem šajā sērijā, kā pierādīja 2014. gads, kad tas bija izcilas kurpes Prelude Pack. Šis komplekts ietvēra visas Kobe pirmās 8 firmas basketbola kurpes, katras no tām ar unikālu krāsu kombināciju, kas iedvesmota no spēlētāja dzīves un karjeras. Zoom Kobe 6 Prelude bija dekorēti ar daudzkrāsainiem grafiskiem elementiem, kas atsaucās uz Venice Beach — dzīvīgo piekrastes rajonu netālu no Kobe mājām Losandželosā, kur viņu dažkārt varēja redzēt spēlējot ielu basketbolu — un ir viena no visvairāk novērtētajām Kobe krāsu kombinācijām, ne tikai Prelude Pack sērijā.
Kobe 6 Protro
Pēc 6 gadu pārtraukuma Kobe 6 atgriezās, kad 2020. gadā tika atjaunināts siluets ar pirmo Protro izlaidumu. Savas karjeras laikā Kobe vienmēr centās uzlabot savas spējas, kā vien varēja, un to atspoguļo viņa Performance Retro sērija. Tā sastāv no izvēlētiem tradicionāliem modeļiem, kuru veiktspēja ir uzlabota, pievienojot jaunas funkcijas vai pielāgojot vecās, un Kobe 6 bija ceturtais, kas guva labumu no šādiem uzlabojumiem. Jau tāpat fantastisks basketbola treniņapēdas modelis, to bija grūti uzlabot, bet Nike to izdevās. Ārēji Kobe 6 Protro izskatījās ļoti līdzīgi oriģinālam, ar tādu pašu zvīņveida virsu un tikai nelielām izmaiņām formā, kas uzlaboja piegāji un padarīja to nedaudz gludāku. Līdz ar to ļoti neliels protektora biezuma palielinājums palielināja tā virsmas laukumu, tādējādi uzlabojot saķeri. Būtiskākas izmaiņas tika veiktas zolē, kurai bija plānāka, atsaucīgāka Zoom Turbo gaisa spilvens, kas sedza lielāko daļu priekšpēdas, un jaunākā Cushlon putu plastmasa, kas aizstāja oriģinālo Phylon polsterējumu. Šī moderna putu plastmasa bija tik elastīga un atbalstoša, ka tā varēja aizstāt oriģinālā modeļa papēža Zoom Air, kas nozīmē, ka Protro versijai bija tikai viena Zoom vienība priekšpēdā. Šī jauna kombinācija nodrošināja vēl labāku atsaucību un triecienu absorbciju, vienlaikus saglabājot uzvarošās īpašības, kas padarīja pirmo dizainu tik populāru.
Ikoniskas krāsu kombinācijas un godpilni dizaini
Pirmais Kobe 6 Protro krāsu risinājums bija ikoniskais Grinch. Tas tika izlaists 2020. gada 24. decembrī, gandrīz 10 gadus pēc dienas, kad Kobe pats debitēja ar oriģinālo modeli. Tā apvienoja 2010. gada versijas labākās īpašības ar modernās tehnoloģijas priekšrocībām, bet tās zolītes, kas joprojām bija izgatavotas no mīksta, elastīga atmiņas putu materiāla, bija ar uzrakstu “Es gribu apavus, kas pielāgojas manai pēdai”, atsaucoties uz Kobe dizaina pieprasījumu Avar. Ņemot vērā tās apbrīnojamo veiktspēju, slaveno vēsturi un tās vārdabiedra priekšlaicīgo nāvi, Kobe 6 Protro Grinch bija grūti iegādājamas, jo tika izlaistas tikai ierobežotā skaitā. Tas liecināja par fanu ilgstošo mīlestību pret šo modeli, un Nike vēlāk atkal laida klajā vairākus citus klasiskos krāsu variantus kā Protros, tostarp All-Star, Think Pink, kas sākotnēji tika izgatavots, lai veicinātu izpratni par krūts vēzi, White Del Sol un Italian Camo, kas ataino Kobe bērnības laiku Itālijā. Līnijā tika ieviestas arī pilnīgi jaunas krāsu kombinācijas, piemēram, Reverse Grinch, kas apgrieza OG dizaina krāsu shēmu, lai ārpusi pārklātu ar spilgtu Bright Crimson krāsu ar laima zaļiem akcentiem. Vēl aizkustinošāk ir tas, ka Vanessa Bryant sadarbojās ar Nike, lai izstrādātu Mambacita Sweet Sixteen modeli kā veltījumu savam mirušajam vīram un meitai. Modelis ir aprīkots ar unikālām detaļām, kas godina gan Kobe, gan Gigi, kā arī uz tā ir Mamba & Mambacita Sports Foundation emblēma – bezpeļņas organizācija, ko izveidoja Kobe un viņa ģimene, lai palīdzētu maznodrošinātiem sportistiem un maziem bērniem saņemt finansējumu un atbalstu, kas nepieciešams, lai piedalītos sportā. Ienākumi no Kobe 6 Protro Mambacita Sweet Sixteen pārdošanas tika ziedoti fondam, lai Kobe un Gigi piemiņa varētu turpināt pozitīvi ietekmēt topošo sportistu nākotni.
Mūžam aktuāls basketbola apavs
Kobe 6 Protro izlaišana atjaunoja oriģinālo siluetu un atgādināja visiem, cik efektīvas tās bija kā augstas veiktspējas basketbola kurpes. 2020. gada sākumā tās varēja redzēt uz NBA labāko spēlētāju kājām, sākot no All-Stars spēlētājiem, piemēram, DeMar DeRozan un Devin Booker, līdz pat līgas numur 1 sporta apavu entuziastam PJ Tucker. Faktiski, kopš Protro izlaišanas Kobe 6 ir bijis viens no populārākajiem modeļiem NBA, dažkārt pat sacenšoties ar Kobe 5 Protro par pirmo vietu. 2021.-22. gada sezonā 5 modeli valkāja 36 dažādi spēlētāji, bet 6 modeli – 35, taču nākamajā sezonā 6 Protro bija vispopulārākais, 29 spēlētāji valkāja atjaunināto dizainu, bet 5 Protro popularitāte samazinājās līdz 21. 2023. un 2024. gadā Kobe 6 kļuva vēl dominējošāks, jo 39 NBA zvaigznes spēlēja šajā siluetā, bet Nike KD 16 un LeBron 20 kopā ieņēma otro vietu ar tikai 18 spēlētājiem katrā. Šis pārsteidzošais atgriešanās ir liecība gan par Erika Avara dizaina ģeniālumu, gan par Kobe Braienta unikālo sportisko vīziju, kas pirms vairāk nekā desmit gadiem apvienojās, lai radītu mūžīgo Kobe 6.
Spēcīga mantojuma
Šodien Nike Zoom Kobe 6 un tā Protro versija joprojām ir ļoti ietekmīgi basketbola un sporta apavu kultūrā, un gan spēlētāji, gan fani cenšas godināt viena no visu laiku izcilākajiem šī sporta veida pārstāvju mantojumu. Viņa nemitīgā vēlme pārvarēt savas un spēles robežas ir iedvesma cilvēkiem visā pasaulē, un viņa piemiņa dzīvo tālāk izcilajos apavos, ko viņš un Nike radīja kopā. Neskatoties uz milzīgo skaitu firmas apavu, kas pastāv mūsdienās, un jo īpaši basketbola pasaulē, Nike Kobe 6 joprojām dominē sporta ainā, jo viņa uzticamie fani pulcējas, lai parādītu savu mīlestību gan pret šo izcilo cilvēku, gan pret apaviem, kas mainīja to, kā viņi redz spēli, kā viņi ierodas uz spēli un kā viņi spēlē.