SPORTSHOWROOM

Filtrs pie

  • Kārtot

  • Dzimums

  • Zīmols (Nike)

  • Kolekcija (Total 90)

Total 90

Nike Total 90 futbola apavi pirmo reizi tika laisti klajā 2000. gadā un drīz kļuva par futbola spēles pamatu. 2004. gadā to trešā versija radīja jaunu precedentu gan stilā, gan veiktspējā, un vairāk nekā divdesmit gadus vēlāk Nike nolēma godināt šo modeli, atgriežot to kā elegantu ikdienas apavu.

Nike Total 90 apavu augšdaļa atgādina ekscentrisko oriģinālu, pārņemot tā raksturīgo asimetrisko auklājumu un pildīto ādas priekšpusi. 2004. gadā šīs īpašības padarīja šos apavus par lielisku izvēli futbolistiem, kuri vēlējās iegūt labāku bumbu kontroli, precizitāti un spēku, bet 2025. gadā tie piedāvā ērtu uzvalku un nostalģisku stilu. Turklāt pastiprinātais papēža panelis aizsargā pēdas aizmuguri, un apkakle ir aprīkota ar plašu polsterējumu, lai nodrošinātu maksimālu mīkstumu ap potīti.

Lai gan Total 90 ir veltījums Y2K futbola apaviem, tie ir paredzēti ikdienas lietošanai un tādēļ tiem ir plakana, bet atbalstoša putu pildīta vidējā zole. Uz gumijas ārējās zoles zigzaga protektora raksts ir papildināts ar šarnīra apļiem zem priekšpēdas un papēža, nodrošinot izcilu saķeri un izturību.

2004. gadā Nike Total 90 III iezīmēja stila maiņu, kas turpinājās arī pārējā sērijā. Galvenā estētiskā izmaiņa bija drosmīgā apaļā 90 logotipa ieviešana uz vidējās malas, kas vēlāk parādījās futbola formās un bumbiņās visā pasaulē. Šis neaizmirstamais emblēma izceļas uz dzīvesveida atjaunotā modeļa, kur to papildina virkne elegantu Swoosh un Total 90 zīmolu. Kombinācijā ar gludu, zemu profilu un neparasto augšdaļu bez mēles, Total 90 ir stilīgs, nostalģisks atsauciens uz oriģinālo siluetu.

Kamēr OG Total 90 III valkāja daži no 2000. gadu sākuma izcilākajiem spēlētājiem, tostarp Ronaldinho, Wayne Rooney un Luis Figo, mūsdienu sporta kurpes tika atkārtoti ieviestas ar veterāna holandiešu futbolista Edgara Davidsa palīdzību, kurš demonstrēja pārveidoto modeli īpašā turnīrā, ko atbalstīja Travis Scott ComplexCon 2024. Amerikāņu reperis pēc tam rīkoja vēl vienu futbola pasākumu Coachella 2025 laikā, kurā visi spēlētāji valkāja Total 90.

Lai oficiāli laistu apavus tirgū 2025. gadā, Nike piesaistīja Arsenal uzbrucēju un uzlecošo zvaigzni Ethan Nwaneri, kurš parādījās kolekcijā ar valdzinošiem attēliem, demonstrējot Nike Total 90 modes kredibilitāti. Kampaņā tika prezentēts klasiskais Metallic Silver modelis kopā ar drosmīgo melno versiju un bagātīgo Bordeaux krāsu kombināciju, kam vēlāk pievienojās citi spīdīgi dizaini, piemēram, Dynamic Yellow un Safety Orange, kā arī neitrālāki toņi. 2025. gada pavasarī Nike paziņoja par elegantu sadarbību ar Francijas futbola klubu Paris Saint-Germain, izveidojot Total 90 ar tīru balto virsu, izteiksmīgiem sarkaniem akcentiem un komandas logo, kas izsmalcināti izšūts uz acīm piesaistošā 90 apļa.

Nike Total 90 atspoguļo slaveno futbola apavu sportisko mantojumu, sniedzot vecākajai paaudzei nostalģisku ieskatu pagātnē, vienlaikus iepazīstinot jauno paaudzi sporta un sporta apavu fanu ar šo ikonisko izskatu.

Ierindojiet Nike Total 90
(1)

SPORTSHOWROOM izmanto sīkdatnes. Par mūsu sīkdatņu politiku.

Turpināt

Izvēlieties savu valsti

Europe

Americas

Asia Pacific

Africa

Middle East