SPORTSHOWROOM

Filtrs pie

  • Kārtot

  • Dzimums

  • Zīmols (PUMA)

  • Kolekcija (King Indoor)

King Indoor

1966. gadā PUMA ar portugāļu leģendas Eusebio palīdzību laida klajā futbola apavus King. Turpmāko desmitgažu laikā tie kļuva par sporta ikonu, ko valkāja tādas futbola leģendas kā Pelé, Cruyff un Maradona. 1999. gadā PUMA radīja King Indoor apavus tiem, kas spēlē ielu futbolu un tādas futbola variācijas kā futzāls. Šie apavi ar plakanu zoli, kas nodrošina lielisku komforta un saķeres līdzsvaru, ar savu eleganto stilu pārsniedza sporta robežas un 2020. gadu vidū atgriezās kā nostalģiski sporta apavi.

PUMA King Indoor apavu augšdaļa ir izgatavota no augstas kvalitātes ādas, ar atbalstošiem pārklājumiem uz pēdas vidusdaļas un papēža, kā arī plašu acu daļu un sānu Formstrips. Apavu atlocāmā mēle atsaucas uz futbola pagātni, bet to var arī noņemt, lai iegūtu individuālāku izskatu. Savukārt rūpīgi izšūtas līnijas nodrošina paneļu maksimālu izturību, un mīksta tekstila odere ērti pieguļ pēdai.

King Indoor apavi ir aprīkoti ar plakanu zoli, kas ir optimizēta asfalta un citu cietu virsmu apstākļiem. To vidējā zole ir pildīta ar komfortablu EVA putuplastu, bet sadalītā ārējā zole ir izgatavota no nemarējošas gumijas. Virpuļveida saķeres līnijas un zigzaga protektora raksts nodrošina izcilu saķeri, bet stingrs kāts atbalsta pēdas vidusdaļu.

PUMA King Indoor ir pārklāts ar enerģiskiem dizaina elementiem, sākot no izliektām šuvēm, kas vijās pāri priekšējai pēdai, līdz viļņotajām kontūrām vidējā zolē un dažādajiem saķeres rakstiem, kas iegravēti ārējā zolē. Ovāla formas izgriezums papēža pārklājuma daļā ierāmē zīmola slaveno kaķa logo, vēl viens izgriezums atrodas ārējā zolē, bet pēdējais izgriezums pārlecas pāri PUMA uzrakstam uz retro stila mēles. Šī retro detaļa godina klasiskos sporta apavus un King franšīzes dziļi iesakņoto mantojumu ar savu acīmredzamo zelta kontūru un eleganto logo, kas atkārtojas uz sāniem.

Kamēr oriģinālās King Indoor kurpes bija iecienījuši Eiropas futbola fani un jauniešu subkultūras, 2024. gada atkārtotais izlaidums ir guvis daudz plašāku popularitāti, pateicoties aizraujošām reklāmas kampaņām, izteiksmīgām krāsu kombinācijām un stilīgām sadarbībām. Britu fotogrāfs Ewen Spencer un stiliste Rhiannon Barry veidoja izlaišanas kampaņu, iemūžinot Londonas 2000. gadu sākuma grime skatuves unikālo modi – laiku un vietu, kuru Spencer pats bija ievērojis, dokumentējot to, un kas bija centrālā King Indoor vēsturē. Kampaņa parāda silueta nostalģisko pievilcību, nodrošinot tam veiksmīgu atgriešanos.

2025. gada martā PUMA sadarbojās ar ielu modes zīmolu KidSuper, lai radītu kopīgu versiju ar unikāliem elementiem, kas balstīti uz dibinātāja Colm Dillane māksliniecisko stilu. Savukārt aprīļa Royalty Pack godina leģendāros Puma King valkātājus, iekļaujot lielu futbola valstu krāsas. Tās atklāšanas kampaņa godina ielu futbolistus, kam King Indoor sākotnēji tika radīts, attēlojot sieviešu ielu futbolistes, kas valkā elegantas, zamšādas apavu pāri. Vēlāk tajā vasarā holandiešu zīmols Lack of Guidance sadarbojās, radot elegantu, matētu melnu versiju, kas ir perfekts papildinājums cienījamā zīmola nostalģiskajai, futbola iedvesmotajai apģērbu līnijai.

Ar savu stilīgo retro estētiku, uzticamo vecās skolas tehnoloģiju un atjaunināto materiālu sastāvu PUMA King Indoor ir ērti un vienlaikus valdzinoši ikdienas sporta apavi, kas piesātināti ar sporta mantojumu un futbola garu.

Ierindojiet PUMA King Indoor
(1)

SPORTSHOWROOM izmanto sīkdatnes. Par mūsu sīkdatņu politiku.

Turpināt

Izvēlieties savu valsti

Europe

Americas

Asia Pacific

Africa

Middle East