SPORTSHOWROOM

Filtrs pie

  • Kārtot

  • Dzimums

  • Zīmols (PUMA)

  • Kolekcija (H-Street)

H-Street

1990. gados PUMA radīja vairākus augstas klases sporta apavus, tostarp modelis ar nosaukumu Harambee. Šie vieglākie distanču skriešanas apavi bija izcilas veiktspējas uz skrejceļa, tāpēc 2003. gadā zīmols nolēma tos pielāgot lietošanai uz ielas, radot PUMA H-Street. Pēc vairāku gadu panākumiem šie elegantie sporta apavi pazuda no tirgus, taču divdesmit gadus vēlāk tika atjaunoti.

H-Street augšdaļu veido elpojošs tīkls ar lielām atvērtām šūnām, kas padara to neticami gaisīgu. Minimāli ādas paneļi akcentē pirkstu un papēdi, ar Formstrips uz katra sāna un plānu acu daļu, lai nodrošinātu, ka apavi paliek tikpat viegli kā to sportiskie priekšteči. Aizsargājošās auklas iet caur tekstila cilpām, ar apakšējo acu daļu, kas iznāk no priekšpēdas pārklājuma, lai tās stingri noturētu vietā. Kombinācijā ar mīkstu tekstila iekšējo oderi un ādas mēli, tas nodrošina ērtu, drošu un elastīgu piegāji.

PUMA H-Street apavi ir aprīkoti ar plānu zoli ar atbalstošu EVA putu slāni, kas sašaurinās, pakāpjoties uz augšu uz priekšu. To mīkstā veidota zolīte uzlabo komfortu zem pēdām, bet gumijas ārējā zole nodrošina izcilu saķeri ar rindām izliektu tapu, kas stiepjas no papēža līdz priekšu. Šis saķerejošais protektors pat sniedzas pāri priekšu un priekšpuses sāniem, nodrošinot visaptverošu atbalstu un stabilitāti.

Ar savu sportisko, zemo profilu H-Street ir pilns ar tradicionālo stilu. Tas godina PUMA mantojumu — ļoti funkcionālus sportiskus siluetus, pārņemot oriģinālā sacīkšu iedvesmotā dizaina izskatu un vieglumu un atjauninot to ar moderniem materiāliem, bagātīgāku polsterējumu un nedaudz mainītu formu. Pārējā daļā tas saglabā klasisku izskatu, ar izliektām sānu Formstrips līnijām, kas piešķir dinamiku minimālistiskajai virsai, delikāti izšūtiem Cat logotipiem uz pirksta un papēža pārklājumiem un zīmola vārdu zīmi, kas izcelta uz mēles.

Pēc parādīšanās Parīzes modes nedēļā 2025. gada sākumā, PUMA H-Street tika atkārtoti laists klajā maijā kopienas rīkotajā pasākumā Seulā, kurā piedalījās vietējās mūzikas un mākslas vides radošie cilvēki, kā arī zīmola sadarbības partneri, piemēram, jauniešu subkultūras zīmols Cold Archive un vintage kolekcionārs Inside Tag, kuri palīdzēja veidot iespaidīgu pop-up pieredzi. PUMA vēstniece un K-Pop superzvaigzne Rosé parādījās “Fizzy Green” krāsu versijā, kas godina 2003. gada OG versiju ar tās laima zaļo ārējo daļu un mirdzošajiem sudraba akcentiem, savukārt izteiksmīgā klāstā ar apburošiem H-Street dizainiem tika izstādīti futuristiskā, vieglatlētikas iedvesmotā galerijā. Dienvidkorejas zīmols Open YY sadarbojās, radot atšķirīgu versiju ar futzāla stila atlocāmu mēli, bet ielu modes zīmols Kith izveidoja divas neuzkrītošas krāsu kombinācijas, no kurām vienā tradicionālais tīkls ir aizstāts ar gludu, izsmalcinātu ādu.

Svinot savu sportisko mantojumu, PUMA ir piešķīrusi H-Street autentisku sportisko sasniegumu stāstu, vienlaikus nodrošinot ikdienas komfortu, vieglu atbalstu un stilīgu, modernu izskatu.

Ierindojiet PUMA H-Street
(1)

SPORTSHOWROOM izmanto sīkdatnes. Par mūsu sīkdatņu politiku.

Turpināt

Izvēlieties savu valsti

Europe

Americas

Asia Pacific

Africa

Middle East