Yeezy 350
75 rakstusApavi, kas nostiprināja Yeezy vietu sporta apavu kultūrā.
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Bone"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Slate"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Beluga"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Zebra"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Black & Red"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Static"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Cream White"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Oreo"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Beluga 2.0"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Onyx"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Dazzling Blue"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Light"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Carbon"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Cinder"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Earth"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Yecheil"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Cloud White"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Sesame"
- Yeezy
- Boost 350
- "Butter"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "True Form"
- Yeezy
- Boost 350 V2 GID
- "Glow"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Static"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Core Black & Red"
- Yeezy
- Boost 350
- "Pirate Black"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Beluga"
- Yeezy
- Boost 350
- "Jade Ash"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Ash Pearl"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Ash Blue"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Mono Ice"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Israfil"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Zyon"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Cinder"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Yeshaya"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Yeezreel"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Citrin"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Yecheil"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Cloud White"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Synth"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Lundmark"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Antlia"
- Yeezy
- Boost 350 V2 Reflective
- "Static Black"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Black"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Clay"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "Semi Frozen Yellow"
- Yeezy
- Boost 350
- "Turtle Dove"
- Yeezy
- Boost 350
- "Oxford Tan"
- Yeezy
- Boost 350
- "Pirate Black"
- Yeezy
- Boost 350 V2
- "MX Rock"
350
Yeezy 350 pirmo reizi tika prezentēts 2015. gadā Yeezy pirmizrādes šovā Ņujorkas modes nedēļā, kas notika Valentīna dienā. Dizains uzreiz izraisīja satraukumu Ņujorkas modes aprindās. Šovs bija saistīts arī ar NBA All-Star Game, kas lika cilvēkiem runāt par 350, galu galā radot lielāku interesi par šo apavu modeli nekā par jebkuru citu iepriekšējo modes izlaidumu. Un ar to sākās Yeezy ēra.
350 oficiāli tika izlaists tā paša gada jūnijā melnā un pelēkā krāsā “Turtledove”, un dizaina konsultācijas sniedza Virgil Abloh, ielu modes zīmola Off-White dibinātājs, un Demna Gvasalia, Balenciaga radošais direktors. Vienkāršotā estētika izceļas ar Primeknit virsu un tāda paša materiāla un krāsas pārgājienu stila auklām. Apakšā Boost vidējā zole nevainojami saplūst ar apavu, radot ilūziju, ka tas ir viens vesels. Vienīgais mērķis bija radīt apavu, kas raksturotu savu laiku, kaut ko ar unikālu dizainu.
2015. gada beigās Boost 350 panākumi sasniedza kulmināciju 29. ikgadējā Footwear News rīkotajā Achievement Awards ceremonijā, kur tie ieguva Gada apavu balvu. To ierobežotais izlaidums izraisīja milzīgu ažiotāžu un pieprasījumu, paaugstinot to pārdošanas vērtību un padarot šos apavus par ļoti vērtīgiem un ekskluzīviem priekšmetiem.
Kad Ye kopā ar Virgil Abloh un Giuseppe Zanotti vadībā mācījās dizainēt apavus, viņš sev izvirzīja ambiciozu mērķi izveidot savu versiju ārkārtīgi populārajiem Nike Roshe apaviem. Viņš pat paziņoja, ka vēlas aizstāt Roshe. Tas nodrošināja, ka Yeezy 350 bija skaidrs konceptuāls pamats kā ērtiem, stilīgiem dzīvesveida apaviem. Bet tikai pēc V2 izlaišanas Kanye tuvinājās mērķim padarīt 350 par plaši pieejamu sporta apavu.
V2 modelis bija ar teksturētāku, elastīgāku virsu, kas atgādināja zeķi, kas deva Ye vēl lielāku radošo brīvību, lai izpaustu savas idejas. Sākumā viņš uz kurpes sāniem ar digitālo fontu uzšuva tekstu „SPLY-350”, kas ir akronīms no „Saint Pablo Loves You” (Svētais Pablo tevi mīl). Viņš pievienoja arī dažus jaunas stila elementus, piemēram, plānu, robainu strīpu vienā pusē, kas izgatavota no sintētiska monofilamenta materiāla, lai nodrošinātu elpojošumu, un palielinātu vidējo zoli, kas tagad bija caurspīdīga. Orijinālā „Beluga” krāsu gamma arī piešķīra apaviem dzīvīgas krāsas, un to oranžie akcenti saplūda ar izplatīto neitrālo pelēko krāsu, radot klasiskus sporta apavus. Kopš tā laika V2 ir kļuvis par atpazīstamāko Yeezy siluetu, pateicoties milzīgajam krāsu toņu un versiju skaitam. Viens no izcilākajiem šiem dizainiem bija 2018. gada Triple White krāsu toņš, kas tika izlaists vairāk nekā miljons pāru un palielināja apavu popularitāti daudz plašākā cilvēku grupā.
Yeezy Boost 350 bija apavi, kas padarīja Kanye West par modes dizaineri. Viņš pārrakstīja slavenību sadarbības noteikumus un kļuva par cienītu radītāju. Yeezy 350 ir sasniegusi kaut ko īpašu: fani ar nepacietību gaida katras jaunas krāsas izlaišanu, un interese par dizainu joprojām ir tikpat liela kā jebkad. Līdz šai dienai nepārejošais ažiotāžas vilnis apstiprina, ka 350 ir viens no svarīgākajiem sporta apaviem visā vēsturē.