SPORTSHOWROOM

Filtrs pie

  • Kārtot

  • Dzimums

  • Zīmols (Yeezy)

  • Kolekcija (500)

500

Yeezy 500 ievērojami atšķīrās no Kanye West iepriekšējiem Yeezy dizainiem. Tehnoloģiskā līmenī novatoriskās modernās inovācijas Boost un Primeknit tika aizstātas ar funkcijām, kas pirmo reizi tika izmantotas 90. gadu ziedu laikos. Tas savukārt pavēra estētisku ceļu prom no Yeezy 350 vienkāršības un virzienā uz maksimālistiskāku, retro apavu.

Pēc vairākus mēnešus ilgas apavu prezentācijas dažādos pasākumos, West beidzot tos laida klajā 2018. gadā, tieši tad, kad masīvo sporta apavu dizainu popularitāte bija sasniegusi savu augstāko punktu.

Yeezy 500 retro izskats nāk no 90. gadu tehnoloģijām, kas tajos izmantotas, bet tehniskākie elementi, piemēram, trieciena absorbcija un enerģijas atgriešanās, tiek nodrošināti ar adiPRENE+ polsterējumu. Tomēr vidējās zoles izliektais izskats ir saistīts ar „Feet You Wear” tehnoloģiju ārējā zolē, kas pirmo reizi tika izmantota 1999. gadā, kad tā parādījās KB8 III, Kobe Bryant firmas sporta apavos. Frampton Ellis izstrādāja šīs ārējās zoles, domājot, ka cilvēka pēdas dabisko kontūru atdarināšana nodrošinātu labāku sānu stabilitāti un tādējādi samazinātu traumu risku.

Vidējās zoles perimetrā ir gumijas sloksne, kas palīdz aizsargāt virsdaļu, kuras dizains ir balstīts uz militāro apavu stilu. Dabīgi, izturīgi materiāli, piemēram, zamšāda un āda, ir apvienoti ar ļoti porainu tīkliņu vidējā daļā un mēlītē. Tas palīdz izveidot apavu ar augstu stingrības un izturības līmeni, kas ir viegls un ērts. Atstarojošais efekts ir vēl viena svarīga 90. gadu estētikas niansa, kas iekļauta 500 modelī. Tas parādās caur bieziem gredzeniem, kas apņem auklas acis.

Oriģinālais 2018. gada aprīļa krāsu risinājums „Blush” smilškrāsā, brūnā un baltā krāsā ieguva mīlīgo iesauku „Desert Rat” (tuksneša žurka) savas izliektās vidējās daļas dēļ, bet smilškrāsas militārā virsa liek tam izskatīties īpaši piemērotam sausā, tuksneša vidē. Šī krāsu kombinācija joprojām ir vērtīgs kolekcionāru priekšmets Yeezy fanu vidū.

Kad 500 nonāca tirgū, tas centās pierādīt, ka Yeezy ir aizraujošs, riskants un inovatīvs zīmols. Izmantojot šo izliekto, masīvo estētiku, kas balstīta uz 90. gadu beigās izstrādāto tehnoloģiju, Kanye West nevarēja būt vairāk atbilstošs tendencēm, izlaižot Yeezy 500 2018. gadā, tādējādi vēl vairāk nostiprinot savu mantojumu kā vadošais dizaineris.

Ierindojiet Yeezy 500
(0)

SPORTSHOWROOM izmanto sīkdatnes. Par mūsu sīkdatņu politiku.

Turpināt

Izvēlieties savu valsti

Europe

Americas

Asia Pacific

Africa

Middle East