SPORTSHOWROOM

Filtrs pie

  • Kārtot

  • Dzimums

  • Zīmols (Nike)

  • Kolekcija (Waffle)

  • Sadarbība (sacai)

Waffle x sacai

Nike sākotnēji uzsāka sadarbību ar sacai 2015. gadā, kad Japānas luksusa modes zīmols un inovatīvais NikeLab apvienojās, lai radītu jaunu apģērbu kolekciju. Kamēr apavu ražotājs sadarbībā ieguldīja savu pieredzi sporta dizainā, sacai piedāvāja savu spēju apvienot ielu modes estētiku ar formāla apģērba eleganci. Starp citiem stilīgiem izstrādājumiem abi radīja unikālu Air Max 90 versiju, kam sekoja divi līdzīgi vienkārši Dunk dizaini. Izveidojuši labas attiecības, Nike un sacai 2018. gadā atkal apvienojās, lai koncentrētos uz nākamo kopīgo siluetu. Šoreiz viņi nolēma vēl dziļāk iedziļināties Nike vēsturē, atgriežoties pie apaviem, ar kuriem viss sākās – Bill Bowerman leģendārajiem Waffle Trainer – un rezultātā radot iespaidīgos Nike Waffle x sacai sporta apavus.

Pirmo reizi Nike sacai Waffles tika publiski prezentēti 2019. gada jūnijā Parīzes modes nedēļā. Sacai dibinātāja, dizainere Chitose Abe, bija izstrādājusi tipiski eksperimentālu apģērbu kolekciju, kas iedvesmota no japāņu kintsugi mākslas un raksturojas ar kontrastējošu materiālu un stilu izmantošanu, kas tika attiecināta arī uz apaviem. Viņas interese par hibridizāciju bija redzama Nike LDWaffle sacai dubultotajās funkcijās, kad tās tika demonstrētas uz mēles. Faktiski tas bija divu Nike agrīno skriešanas apavu modeļu apvienojums: LDV (Long Distance Vector) un Waffle Daybreak, kuros abos tika izmantota Bowerman Waffle zole, lai sportistiem nodrošinātu labu saķeri 1970. gadu beigās.

Vēlāk 2019. gadā LDWaffle x sacai tika pirmo reizi laists pārdošanā ar virkni krāsu variantu, kas izgatavoti no dažādiem materiāliem, tostarp tīkla, sintētiskās ādas un zamšādas. Gandrīz visas detaļas ir dublētas: papēža atbalsts, priekšpēdas dubļusargi, acu stiprinājumi, sānu sūšņi, auklas un pat mēle. Vidējā zole arī ir veidota no divām atšķirīgām kārtām, bet ārējā zole ir izgatavota tradicionālajā Waffle dizainā. Uz apaviem ir izmantoti intriģējoši zīmola efekti, piemēram, īpaši izgatavots Nike x sacai emblēma uz papēža un iekšzoles, kā arī vintage Nike Sportswear logotips uz galvenās mēles etiķetes.

Kopumā 2019. gadā tika izlaistas piecas krāsu versijas ar šo ekscentrisko dizainu, tostarp eleganta Summit White versija ar Wolf Grey elementiem un izsmalcināta Black versija ar kontrastējošiem baltiem un pelēkiem akcentiem. Pārējās trīs versijas ir dekorētas ar dažādām spilgtām krāsām, sākot ar Varsity Blue, kuras tumši zilo, sarkano un dzelteno toņu kombinācija piešķir tai retro izskatu. Savukārt Green Gusto izmanto laima zaļo toni uz tīkla virsas kopā ar oranžiem swoosh un dzelteniem pārklājumiem, bet Pine Green ievieš bagātīgu magentu uz ārējiem paneļiem, dziļāku zaļo toni caur tīkla slāni un oranžu un dzelteno toņu maisījumu uz swoosh, papēža paneļa un iekšpusē.

Ar savu neparasto dizainu un smalko saikni ar Nike vēsturi, LDWaffle guva lielus panākumus, kas veicināja sadarbības paplašināšanos un izaugsmi turpmākajos gados. 2020. gadā oriģinālajai kolekcijai tika pievienotas divas monohromās versijas, abas no kurām 2019. gada sporta apavu tīkla apakšslāni aizstāja ar gludu neilona audumu, tādējādi iegūstot atbilstošos nosaukumus White Nylon un Black Nylon. Tajā pašā laikā Nike un sacai gatavoja vēl vienu Waffle dizainu, kas bija vecā un jaunā apvienojums, kombinējot oriģinālo Pegasus no 1983. gada ar modernu skriešanas apavu: 2017. gada ļoti ietekmīgo Vaporfly.

Tāpat kā LDWaffle, Nike VaporWaffle x sacai pirmo reizi publiski parādījās sacai 2020. gada rudens/ziemas modes skatē. Atkal tas piesaistīja uzmanību ar savu masīvo vidējo zoli, dublētajām funkcijām un Waffle ārējo zoli. Sākotnējā sērija, kas tika izlaista 2020. gada beigās, bija pieejama četrās krāsu kombinācijās, tostarp melnā un Summit White izlaidumā un galvenokārt baltā izlaidumā ar Sport Fuchsia un Game Royal akcentiem. Trešais izlaidums bija sportiskais Tour Yellow ar zaļo zamšādas purngalu un ādas papēža pārklājumu, bet ceturtais izlaidums bija Villain Red – elegants bagātīgā bordo, spilgtā zilszaļā un neitrālā baltā krāsas maisījums ar melnā krāsas akcentiem.

Kopš tā laika VaporWaffle ir atgriezies vairākas reizes, vienmēr ar elastīgu neilona virsu, nevis debijas krāsu variantu tīkliņu. 2021. gadā tika izlaisti divi krāsaini dizaini – Sesame un Dark Iris. Pirmajam ir brūngani un smilškrāsas toņi kopā ar baltiem un tumši ziliem akcentiem, bet otrajam ir spilgtāki violeti un oranži toņi uz nevainojami balta vidējā zole. Tāpat kā ar LDWaffle, abi zīmoli nolēma izlaist monohromās versijas šim jaunajam siluetam, Black Gum un Sail Gum, kas abi tika izlaisti nākamajā gadā.

Pēc Nike Waffle x sacai sākotnējā panākuma, abi zīmoli meklēja jaunus radošos partnerus, lai piešķirtu LDWaffle savu unikālo pieskārienu. Izvēlētie zīmoli bija domubiedri savā progresīvajā dizaina pieejā, un visi trīs iepriekš bija sadarbojušies ar Nike. Viņi bija arī tuvi draugi ar Chitose Abe, jo Fragment Design un Undercover atrodas viņas dzimtajā Japānā, bet CLOT ir dibināts Honkongā. Katrs no tiem piešķīra LDWaffle savu individuālo stilu, sākot ar Fragment, kura Blue Void un Light Smoke Grey krāsu variantiem ir stilīgs zīmols uz vidējās zoles ar uzrakstu “The Classic / Fragment : sacai”. Savukārt CLOT iedvesmojās no 2013. gada Air Max 1 sadarbības, pat vienam no diviem dizainiem piešķirot to pašu iesauku Kiss of Death 2, kā arī līdzīgu krāsu kombināciju Cool Grey un Neutral Grey ar tumši zilu un gaiši zilu svītru uz sāniem. CLOT otrā krāsu kombinācija Orange Blaze ir kopumā dzīvīgāka, tās daļēji caurspīdīgajai smilškrāsas virsai piešķir akcentu spilgti sarkani, oranži un laima zaļi toņi, bet galvenajiem swoosh logotipiem ir gaiša čūskādas tekstūra. Visbeidzot, Undercover izvēlējās retro stilu saviem trim krāsu toņiem, izmantojot tumšākus toņus uz katra neilona virsas un neizteiksmīgus zamšādas paneļus neitrālos melnos, baltos un pelēkos toņos. Šos klusinātos toņus papildina matētas krāsas uz galvenajiem svītrotiem elementiem, auklām, iekšpusē un Waffle zolei, ar dzeltenu krāsu Bright Citron izlaidumā, karaliski zilu krāsu Night Maroon izlaidumā un koši sarkanu krāsu Midnight Spruce izlaidumā.

Papildus tam VaporWaffle ieguva jaunu sadarbības partneri – augstākās klases franču modes dizaineri Jean Paul Gaultier. Ieviešot savu nekonvencionālo stilu siluetā, viņš 2021. gadā radīja divas vidēji augstas krāsu kombinācijas: krāsaino Sesame un tumšo Black. Katram no tiem ir patchwork virsa, kas izgatavota no dažādiem materiāliem un savienota ar beisbola stila šuvēm. 2023. gadā sekoja divi zemie modeļi, kas dekorēti ar izteiksmīgiem austiņiem, kuri piešķir eleganci White krāsu kombinācijai un pievilcīgu kaleidoskopisku efektu Multi-Color izlaidumam.

Kopš sadarbības sākuma Nike Waffle x sacai partnerība ir radījusi dažus no ekscentrākajiem apavu dizainiem. Tas ir padarījis tos ārkārtīgi populārus starp sporta apavu entuziastiem, bet eksperimentālo dizaineru Hiroshi Fujiwara, Jun Takahashi, Edison Chen un Kevin Poon pievienošanās ir radījusi vēl ekstravagantākas LDWaffle versijas. Sadarbība neuzrāda pazīmes, ka tā varētu palēnināties, tāpēc vienmēr pastāv iespēja, ka šī unikālā radošā komanda radīs jaunas hibrīda sporta kurpes.

Ierindojiet Nike Waffle x sacai
(15)

SPORTSHOWROOM izmanto sīkdatnes. Par mūsu sīkdatņu politiku.

Turpināt

Izvēlieties savu valsti

Europe

Americas

Asia Pacific

Africa

Middle East